Juhendaja
Samal ajal kui Kimberly võtab eratunni ajal ühendust Nicoga, alustab Leighton vabatahtlikku tööd naistekeskuses. Bela uurib kohalikku kohtingurakenduse võimalusi ja Whitney püüab Daltoniga järgmisele tasemele liikuda.