Nori natuke, räägi natuke
Kas naised peaksid mõnikord lõuad kinni hoidma? Carrie ja Berger räägivad tunnetest, aga naine solvab siis meest nipsaka kommentaariga ta raamatu kohta. Charlotte näeb palju vaeva, et Harryle sabati puhul õhtusööki valmistada.