Abielus sigade laht
Kas abielus ja vallaliste inimeste vahel käib varjatud külm sõda? Carrie külastab üht abielupaari, aga kui mees end talle paljastab, palutakse tal lahkuda. Kuna Mirandal pole kavaleri, kahtlustab ta advokaadibüroo, et ta on lesbi.