Viimane mees
León saab teada, et Matíast ähvardatakse, kuna ta on raha võlgu. Moro hoiab Andyt kontoris tagasi ja olukord võtab halva pöörde. Käes on viimane lahing ning Rafaela ja León suudlevad kirglikult.