Para tegemine
Nelja noore sõbranna elus on käes erinevad otsustavad hetked. Hajra on just noorte kinnipidamisasutusest välja saanud, Fanta hakkab kooli lõpetama, Rasaq üritab iseseisvamaks muutuda ja Jazz proovib alustada karjääri tantsijana.