The Conspiracy
Piotr läheb Silesiasse, et kuulda, mida Andrzej'l õnnestus välja selgitada. Ta üritab asitõendeid koguda, aga ta käed on seekord seotud. Anna uurib aina rohkem oma erakonna poliitikat ning jõuab jälile uutele seostele.