Lesbipaar Robin ja Sandy tahavad perekonda luua ning otsivad selleks spermadoonoreid. Ebatavaline ja südamlik elukorraldus muutub aina keerulisemaks, kui bioloogiline isa tahab nende tütre Ry elus aina suuremat rolli mängida.