Antoine'i kuulatakse kurdi baasis üle. Kuna ta ei saa oma lugu tõestada, koheldakse teda kui ISISe vangi. Kui kohale tulevad Briti džihadistid Nasser, Iyad ja Paul, muutub jõudude tasakaal ISISe ja kurdide vahel.