Käivad kuulujutud, et ootamatus surmas oli kiriku käsi mängus. Voiello, Gutierrez, Assente, Aguirre ja Sofia sõidavad Ühendkuningriiki sir John Brannoxi koju, et veenda teda nendega koos Vatikani sõitma.