Mush-Mush ja Seened jälgib Mush-Mushi, Liliti, Chepi, ja kogu seenekogukonna lõbusaid ja metsikuid seiklusi rahuliku looduse keskel. Igal seenel on ainulaadsed omadused ja nad ei saa olla muud kui ainult nemad ise.