Mr Beani sünnipäeva õhtusöök kisub viltu, kui tema ja Teddy pannakse istuma uhke restorani halvimasse lauda. Õhtut rikub veelgi kõrvallauas istuv filmistaar. Pärast homaaribasseinis ujumist küpsetab Bean köögis tahtmatult magusa kättemaksu.