Chapter Three: Fire
Central Energy erastamine jätkub ja Petr saab anonüümse e-kirja, millele on lisatud video hirmutavast süütamisest. Kui Petr hakkab uurima, kes talle e-kirja saatis, jõuab ta järgmise niidiotsa juurde, mis on otsapidi kauges minevikus.