Jig-a-Bobo
Kapten Lancaster pöörab Dianale tähelepanu, mis võib ohtlikuks osutuda. Atticus ja Leti peavad oma tulevikku kaitsma, kui välja ilmub ootamatu külaline Atticuse minevikust.