MILF
Armando, Maria ja Olga reageerivad väga erinevalt rabavale uudisele oma ema salaelust. Uus ja keeruline klient haarab Ana tähelepanu. Ta peab leidma mingi tasakaalu, sest talle meeldivad nii Roger kui ka Ricardo.