Mööda teed edasi
Patrick kontrollib, kas nad on ikka Richiega sõbrad ning hakkab kahtlema oma suhtes Keviniga, kui näeb teda turul. Agustín veedab Eddiega päeva varjupaigas ning saab sellest inspiratsiooni.