Perekond garvey parim versioon
Kevin proovib halbu harjumusi alla suruda, kui otsib Mapletonis kaost külvavat hirve. Laurie kuuleb mitte eriti üllatavaid uudiseid ja ta halb eelaimus paisub aina suuremaks.