Kas sa mäletad kuulille?
Selgub, kuidas Thackery on seotud kapten Robertsoniga ning kuidas ta Knicki sattus. Algernoni ja Gallingeri tüli jõuab haripunkti istungil, kus arutatakse vasektoomiaid.