Koosolekutel on küpsised
Villanelle võtab vastu töö, mis viib ta tagasi Londonisse. Carolyni Moskva kontaktid kuluvad marjaks ära, kui Eve ja Bitter Pilli tiim leiavad võimaliku vihje, mis neid Tosina juurde viivad. Konstantinile avaldatakse igalt poolt survet.