Lowkey Trying
Issa kaalub, kas osutada Nathanile platooniline teene. Doktor Rhonda ja Andrew paluvad, et Molly prooviks kuidagi teisiti tegeleda inimestega, kes on talle liiga teinud. Issa otsib lepitust.