Paul ja Gina - esimene nädal
"Paul kardab, et ta kannatus hakkab patsientide osas katkema. Ta läheb pensionile jäänud terapeudi (Dianne Wiest) juurde, keda ta nägi viimati ligi 10 aastat tagasi. "