Kõik on priima / Sulid ja suur tutt
Ray teatab Lydiale, et ta lahkub selle töö pealt, ning Lydia korraldab Ray'le ja Tanyale sõidu, mida nad kunagi ei unusta. Darby ähvardab kodust välja kolida.