Armastuse tunnel
DJ näitab sünnipäevapeol oma uut meest ning Deborah ja Marty jätavad erimeelsused kõrvale, et teineteise seltskonda nautida. Kui selgub, et peol on veel üks üllatav funktsioon, saab Ava väga tähtsa kohustuse.