Είναι μεγάλος σαν αρκούδα, δυνατός σαν αρκούδα, έξυπνος ... σαν αρκούδα. Κανένα ζώο δεν τα βάζει με τον Γκρίζι. Εκτός από τα Λέμινγκς.