Ükskord Upper Westis
Kui Zoya planeerib oma iga-aastast sõpradele korraldavat tänupüha pidusööki, varjavad Julien ja Obie oma jälgi. Samal ajal seisavad Kate ja Jordan silmitsi Rafa ultimaatumiga, mis ähvardab kõmutüdrukule lõpu teha.