Nõtkumatu, painutamatu, murdumatu
Arya teeb trenni. Jorah ja Tyrion põrkavad orjapidajatega kokku. Trystane ja Myrella teevad plaane. Jaime ja Bronn jõuavad sihtpunkti. Liivamaod ründavad.