Tee vabaks!
Vince ja Drama mängivad heategevuslikul golfiturniiril koos Mark Wahlbergi ja Tom Bradyga. Eric satub Sloaniga ebamugavasse olukorda ja saab siis ootamatu tööpakkumise.