Kenny suundub beebi Tobyga põhja Aprilit otsima. Ta ei saa mingit abi Dustinilt, Marialt ega Jamielt ning otsib üles oma kunagise jooksupoisi Stevie, kes töötab nüüd Ashley Schaefferi autosalongis.