Plekktšempion
Plekkmehe kangelasteod meenutavad Dorothyle üht superkangelast Kansases loetud koomiksist. Sellest kuulnud, tahab Plekkmees saada Ozi esimeseks superkangelaseks. Kuri Nõid aimab halba ja otsustab võimaliku tülitekitaja peatada.