Alasi ja haamri vahel
Bill on ärevil, kuna peab Joey kohtuasjas tunnistama, ning olukorra muudab veel raskemaks Rhonda, kes ähvardab Nickit šantažeerida, et ta saaks Henricksonide kodus peatuda.