Esimene osa
Polügaam Bill Henrickson püüab Salt Lake City eeslinnas rahuldada oma kolme abikaasa Barbi, Nicki ja Margene'i emotsionaalseid, romantilisi ja rahalisi vajadusi ning hoolitseda samas oma seitsme lapse eest.