Tõsine emahool
Jane ei taha vastata Ziggy küsimustele, miks nad Montereysse kolisid. Madeline kuuleb, et tema korraldatud etendus ei pruugi lavale jõuda, ning Renata halvustav hoiak ajab ta marru.