The Gorilla Dissolution
Hirmus päev tööl paneb Penny oma eluvalikute üle järele mõtlema – muu hulgas ka suhte üle Leonardiga. Vahepeal näevad Howard ja Bernadette vaeva pr Wolowitzi eest hoolitsemisega.