The Conjugal Configuration
Kaheteistkümnenda hooaja esimeses osas jõuavad Sheldoni ja Amy mesinädalad New Yorki. Samal ajal avastavad Leonard ja Penny, et nad sarnanevad ebamugavalt palju Amy vanematele.