The Proposal Proposal
Mida ta ütles? Üheteistkümnenda hooaja esimeses osas vastab Amy (MAYIM BIALIK) Sheldoni abieluettepanekule. Samal tabab Howardit ja Bernadette’i ootamatu uudis.