The Long Distance Dissonance
Kümnenda hooaja viimases osas on seltskond mures, kui Sheldoni endine austajanna dr Ramona Nowitzki (naasev külalisnäitleja RIKI LINDHOME) ujub uuesti välja, sel ajal kui Amy on Princetonis.