Väike Buktu
Tiim Tennysoni rünnatakse džunglis, aga nad päästab laps, kes meenutab Tim Buktut. Avastatakse, et ta on maailmaränduri väiksem version. Ben teab, et neid varitseb veel teinegi oht!