Esimene peatükk: Jäta endast jälg
Barry on elus pettunud Kesk-Lääne mees, kellest sai peresõbra Monroe Fuchesi pealekäimisel palgamõrvar. Barryl on kõrini sellest, et peab kogu aeg võõraid maha koksama.