Kuidas tappa meest
Raevunud Lucas tahab iga hinna eest Proctorit kõrvaldada. Pärast Savoy tavakundede ja stripparite pigistamist tümitavad Lucas ja ta mehed skinhead Sharpi, et saada infot Proctori ecstasy-operatsiooni kohta.