Me elame igavesti
Carrie soovitab Lucasel minevikust lahti lasta, isegi kui aina rohkem kahtlustav Gordon tahab naise minevikku paljastada. Rebecca aetakse kodust ära ning ta soovib, et Proctor annaks talle Banshees uue võimaluse.