As Easy as That
Mida teha, kui su partner lahkub samal päeval, kui eriolukord välja kuulutatakse? Marta ja Nuria on sõbrad, kes peavad pandeemia ajal koos elama. Sõrpus ületab romantilises komöödias väljamõeldise piirid.