Must komöödia neljast naisest, kes peavad kuidagi ise hakkama saama, kui vahistatakse nende ohtlikkusse kriminaalrühmitusse kuuluvad mehed. Luksusliku eluga harjunud naised peavad jõud ühendama, et pereelule uus suund anda.