A Lotta Miata
Mike and Ant turn their attention to a rare 2004 MX-5 Mazdaspeed, the only turbocharged version of the car Americans know as a Miata. It drives like it's been strapped to a rocket, but it's noisy, leaky and desperately in need of some cosmetic TLC.