You Know When You’re Losing a Fight
As Mai Ling’s wedding briefly unites the Hop Wei and Long Zii, Li Yong receives a grim final warning from Kong Pak. Meanwhile, Mosley and Lee further their investigation, Buckley reaps the benefits of his victory, and Bill reasserts his dominance.