White House Wabbit/Bugsbarian
Bugs takes a trip to Washington, D.C., where he is mistaken for the First Rabbit. Vice-President Leslie P. Lilylegs sees ridding them of Bugs as an opportunity to get a promotion. Then, a Barbarian and Krakos stake claim to the forest.