London Bridge Is Calling Now
On the bumpy road to Salem, Whitney and Ashley have it out in a tense confrontation. Meanwhile, a shocking confession from Jessica sets the stage for new beginnings. With Greensboro behind her, Whitney's ready to date, but Ashley throws her a curveball.