The Prince and the Unruly Royal
Prince Ivandoe escorts his spoilt cousin Dudley to "Unruly School," run by the scarily strict governess Posy Pippins. But Ivandoe falls under Dudley's influence and misbehaves so much Posy won't let him leave.