Nazi Occult Underworld Revealed
Heather and Phil continue their deep dive into Nazi occult activity in nearby Poland, where they investigate Nazi strongholds that harbor terrifying secrets. Their search suddenly leads them to a man-made network of tunnels hiding supernatural relics.