My Wicked Stepmother
After her father, Donald Hoop, meets a woman named Joy, Desiree's life spirals. Joy is hot-tempered, cruel, and controlling. Desiree knows her dad can't escape his toxic marriage, but she has no clue that Joy is orchestrating a cold-blooded murder.