Murder in The House of Prayer
As a child, Joy believes her mother, Anna Young, is the voice of God. In their isolated church community, Anna punishes anyone who breaks her rules - even young children aren’t spared. Years later, Joy realizes her mother is not an angel — she’s a killer.