Brief Career of Lucky Girl
When a wizard cosplayer gets his hands on a real magical wand at Comic-Con, Ben enlists Gwen to help stop Hex from retrieving it by tricking the wicked warlock into thinking she is a powerful magic-wielder in her own right.